Zwroty i reklamacje

ZWROTY

Towar zakupiony w sklepie możesz zwrócić w ciągu 14 dni roboczych od daty odbioru przesyłki.

2. Prawo zwrotu nie dotyczy rzeczy personalizowanych.

3. Zwrócić można rzeczy nie noszące śladów używania oraz pod warunkiem, że zostały dostarczone do nas nienaruszone, czyste oraz w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu. Zwracane produkty powinny być zabezpieczone do wysyłki w sposób, który uniemożliwi ich ewentualne zniszczenie w transporcie.

5. Klient ponosi koszty odesłania towaru. Nie przyjmujemy zwrotów przesłanych do nas w formie przesyłek za pobraniem.

6. Kwoty odpowiadające cenie zakupu zwracanego towaru będą przekazywane wyłącznie w formie przelewu bankowego na rachunek wskazany przez klienta dokonującego zwrotu. Nie podlegają zwrotowi koszty przesyłki poniesione przy składaniu czy odsyłaniu zamówienia.

8. Adres na jaki należy odesłać zwracany towar: Dekorak, Kościuszki 42M, 38-300 Gorlice.

Uszkodzenie w transporcie/brak towaru:

1. Warunkiem rozpatrzenia wniosku o uszkodzenia towaru w transporcie lub braku towaru w przesyłce jest sprawdzenie w obecności kuriera podczas odbioru zawartość paczki  i spisanie Protokołu Szkody z kurierem

2. Skan protokołu należy dostarczyć na adres: dekorak@interia.pl lub przesłać na adres: Dekorak, Kościuszki 42M, 38-300 Gorlice

Reklamacja:

1. Reklamacje są przyjmowane tylko mailowo lub listownie, nie przyjmujemy reklamacji telefonicznie.

2. W przypadku reklamowania wady towaru lub otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem wyślij mail z opisem reklamacji na adres dekorak@interia.pl lub przesłać na adres: Dekorak, Kościuszki 42M, 38-300 Gorlice

3. W opisie reklamacji podaj numer swojego zamówienia oraz dokładny opis reklamowanego przedmiotu oraz jeśli możesz dołącz zdjęcie.

4. Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z ustawą z 27.07.2002r o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U.Nr 141, poz/ 1176 z późn. zm.)