Regulamin

Regulamin zakupów

1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet.

2. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

3. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

4. Na wszystkie towary sprzedawane w naszym sklepie wystawiamy paragon lub na życzenia fakturę VAT.

5. Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firm kurierskich lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu.

6. Możliwe są następujące formy płatności i rodzaj wysyłki:

Za pobraniem – zapłata przy odbiorze towaru gotówką u kuriera.

Przelewem – przelew zwykły, platności24.pl

Odbiór osobisty w naszym sklepie po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.

7. Czas realizacji zamówienia – do trzech dni roboczych . Jest to czas, który potrzebujemy, aby skompletować zamówione towary i zrealizować wysyłkę. W przypadku, gdy czas realizacji byłby dłuższy niż podany na naszych stronach, kontaktujemy się z kupującym, aby potwierdzić realizację zamówienia oraz uzgodnić propozycję terminu. W przypadku płatności przelewem powyższy termin wydłuża się o czas realizacji przelewu, Przesyłki są dostarczane kurierem zazwyczaj w ciągu 1-2 dni. Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostawie przesyłek przez firmy kurierskie. W przypadku braku towaru klient zostanie poinformowany i będzie miał prawo zrezygnować z zamówienia lub zamienić produkty.

8. W przypadku zwrotu towaru koszty przesyłki ponosi kupujący.
Uszkodzenie przesyłki w transporcie – warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera i spisanie protokołu szkody z kurierem. Skan należy przesłać na nasz adres mailowy dekroak@interia.pl.

9. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, wszystkie koszty dostawy ponosi sklep.

10. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.

12. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

Dane firmy:

Dekorak Dariusz Rak
Warneńczyka 38
38-300 Gorlice
NIP: 738 125 28 18
Telefon kontaktowy 503 075 058
E-mail: dekoraki@wp.pl

 

Biuro i punkt obsługi klienta:
Dekorak
Kościuszki 42M Galeria EP
38-300 Gorlice

ZWROTY

Towar zakupiony w sklepie możesz zwrócić w ciągu 14 dni roboczych od daty odbioru przesyłki.

2. Prawo zwrotu nie dotyczy rzeczy personalizowanych.

3. Zwrócić można rzeczy nie noszące śladów używania oraz pod warunkiem, że zostały dostarczone do nas nienaruszone, czyste oraz w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu. Zwracane produkty powinny być zabezpieczone do wysyłki w sposób, który uniemożliwi ich ewentualne zniszczenie w transporcie.

5. Klient ponosi koszty odesłania towaru. Nie przyjmujemy zwrotów przesłanych do nas w formie przesyłek za pobraniem.

6. Kwoty odpowiadające cenie zakupu zwracanego towaru będą przekazywane wyłącznie w formie przelewu bankowego na rachunek wskazany przez klienta dokonującego zwrotu. Nie podlegają zwrotowi koszty przesyłki poniesione przy składaniu czy odsyłaniu zamówienia.

8. Adres na jaki należy odesłać zwracany towar: Dekorak, Kościuszki 42M, 38-300 Gorlice.

Uszkodzenie w transporcie/brak towaru:

1. Warunkiem rozpatrzenia wniosku o uszkodzenia towaru w transporcie lub braku towaru w przesyłce jest sprawdzenie w obecności kuriera podczas odbioru zawartość paczki  i spisanie Protokołu Szkody z kurierem

2. Skan protokołu należy dostarczyć na adres: dekorak@interia.pl lub przesłać na adres: Dekorak, Kościuszki 42M, 38-300 Gorlice

Reklamacja:

1. Reklamacje są przyjmowane tylko mailowo lub listownie, nie przyjmujemy reklamacji telefonicznie.

2. W przypadku reklamowania wady towaru lub otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem wyślij mail z opisem reklamacji na adresdekorak@interia.pl lub przesłać na adres: Dekorak, Kościuszki 42M, 38-300 Gorlice

3. W opisie reklamacji podaj numer swojego zamówienia oraz dokładny opis reklamowanego przedmiotu oraz jeśli możesz dołącz zdjęcie.

4. Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z ustawą z 27.07.2002r o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U.Nr 141, poz/ 1176 z późn. zm.)